JGT Coشرکت جهان گسترش تجارت ، وارد کننده تجهیزات ، ابزار و اقلام مصرفی پزشکی است که در سال 1372 به صورت رسمی تاسیس شد و فعالیت خود را آغاز نمود . این شرکت با بهره گیری از مشاورین ارشد سیستم های مهندسی و تحقیق و توسعه ، اطلاع از تکنولوژی و دانش فنی در عرصه های مختلف و بهره گیری از سرمایه های انسانی و بازاریابی علمی با نزدیک به ربع قرن تجربه همواره در تلاش است تا همگام با تکنولوژی های روز دنیا حرکت کند و با انتقال دانش فنی به کشور ، سبب ارتقاء کیفیت درمان و سلامت جامعه گردد.
ما در راستای ارتباط با مشتری و تحقق شعار مشتری مداری ،  با سرمایه گذاری روی سرمایه های انسانی و طراحی روش ها و فرآیندهای کاری صحیح ، بستر مناسبی را برای انتقال صدای مشتری به سطوح مختلف سازمان پدید آورده  و خود را ملزم به پاسخگویی می دانیم.

این شرکت در قالب واحد فروش ، واحد خدمات پس از فروش ، واحد کالیبراسیون و واحد علمی فعالیت می نماید که خلاصه ای از فعالیت آن ها به شرح زیر است :

واحد فروش : شرکت جهان گسترش تجارت نماینده انحصاری فروش محصولات بیش از بیست  کمپانی برتر تجهيزات پزشكي آمریکایی و اروپایی در ایران است . تا سال 1389زمینه فعالیت این شرکت عمدتاً در حوزه قلب و عروق و استریليزاسيون بود . از سال 1389 دپارتمان ارتوپدی و بیهوشی نیز آغاز به کار کرد و در سال 1392 با هدف توسعه شرکت ، دپارتمان های پیوند اعضا ، لاپاروسکوپی و درمان سرطان نیز تاسیس گشت . با توجه به اینکه این کمپانی ها ، بخش های مختلف بیمارستان از جمله اتاق عمل ، CCU ، ICU ، اورژانس ، کت لب ، الکتروفیزیولوژی ، CSR و بخش های بستری را تحت پوشش قرار می‌دهند ، این شرکت علاوه بر فروش این تجهیزات ، به عنوان مشاور و تجهیزکننده بخشهای فوق (خصوصاً اتاق عمل قلب) با بیمارستان های خصوصی ، دانشگاهی و تامین اجتماعی همکاری می‌نماید .

واحد کالیبراسیون : اين واحد ضمن استقرار استاندارد ويژه آزمايشگاه كاليبراسيون (ISO 17025:2003) ، با استفاده از کالیبراتورهای استاندارد قادر به کالیبراسیون انواع دستگاههای پزشکی است . بنا به قوانین جاری وزارت بهداشت این دپارتمان از شرکت جهان گسترش تجارت جدا و تحت نام شرکت آبدین جهان گستر آزما و به صورت مستقل اداره می گردد .

واحد علمی : شرکت جهان گسترش تجارت با همکاری معاونت درمان دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور و نیز واحدهاي آموزش مراكز درماني مختلف ، اقدام به برگزاری سمینارهای آموزشی تخصصی نموده و همواره سعی در انتقال جدیدترین یافته‌ها و تکنولوژی روز دنیا در خصوص استفاده و نگهداری از تجهیزات به کادر درمانی بیمارستان ها را دارد .

مدیریت شركت ضمن بهره‌مندي از تجربه مستمر و تنوع محصولات و خدمات ارائه شده در دوران ثمر بخش حيات خود قادر گرديده تا با توسعه كمي و كيفي فعاليت ها و تمركز بر بهبود مداوم عملكردها و همچنين پرداختن به رضايت مشتریان ، علاوه بر گسترش فيزيكي شرکت سهم عمده‌اي در ارائه دانش و خدمات در زمینه تجهیزات پزشکی را به خود اختصاص دهد و در ميان همكاران و رقبا مكان ويژه‌اي را به خود اختصاص داده است ؛ به گونه‌اي كه كنترل ها و بررسي هاي منظم كارشناسان ذيصلاح از كيفيت و همچنين كفايت خدمات و سوابق عملکرد ، مؤيد توانايي و آشنايي مديران و متخصصان شرکت با جديدترين و پيشرفته‌ترين دانش ها و اطلاعات از جمله روش هاي عملكردي و استانداردهاي بين المللي مي ‌باشد .

واحد خدمات فنی پس از فروش : اين واحد با استفاده از پرسنل متخصص و با امکانات و فضای مناسب وظیفه ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی دستگاه های وارداتی را بر عهده دارد .